Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2012 20:22 - Вторнишки
Автор: sunline Категория: Лични дневници   
Прочетен: 990 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.05.2012 23:27


Тази почивка я посветих на кулинарните вкусотийки вкъщи. Не се бях задържала да готвя от много време насам. То е като карането на колело. Може дълго време да не го правиш, но не се забравя. И така четири дена бяха сготвени и масово изядени много вкусни неща вкъщи. Поне открих, че на кучето й харесват всякакви неща и така всеки от дните си имах домашна помощница-  аз готвех, а тя ме гледаше неотлъчно и старателно ми помагаше като падне някоя обелка от крастевичка или парченце салам, то те да бъдат мигновенно излапани :]]] Днешният ден премина също страхотно. Тераската, която от много време насам само ме чака да й дойда нагости вече си има абонамент за мен, заедно с лаптопа и домашно приготвената лимонада. И да определено вече е крайно време да си взема рутер, че с този кабел нагоре надолу не си е оферта. А и много моля съседа от долу под нас да си отключи отново безжичната мрежа, обещавам да не тегля филми и да не му товаря трафика... много хохо :]] Вярно е, че привечер захладнява, но ето предимството да си си вкъщи - на една минута от гардероба да се облечеш. Цял следобяд се радвах на времето. Топло и неустоимо прекрасно. Краят на зимата и сезонът на студеното време отдавна премина. Понякога се чудя дали наистина съм се родила през зимата или просто нашите са ме послъгали :]]] Утре за жалост отново ще трябва да премина към ежедневните до болка познати занимания свързани с работния процес в офиса и ходенето на работа след празници. Определено четири дни са много доволно време за почивка и същевременно недостатъчни, като че ли тамън започне да ти хареса и то му дойде края. Хммм. По натам съм намислила да разходя г-н Чар. :]] Определено тази почивка ми липсваше.
А и на 11 ти май сме на концерт- нямам търпение, сега ще се похваля малко, ето линк за концерта: 
http://www.eventim.bg/bg/bileti/hooverphonic-live-in-sofia-central-military-club-116888/event.html.
И така мога да споделя, че е много хубаво понеделник и вторник да са почивни дни- това са моментите, в които с радост осъзнаваш, че може да си доспиш, да си починеш и да не се налага да работиш, а всъщото време са дни през седмицата, които обикновено са натоварени. Уеуу! Хев фън, филмчето при мен е изтеглено вече, домашното вино и вечерята са сервирани :]]]




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sunline
Категория: Лични дневници
Прочетен: 246997
Постинги: 143
Коментари: 92
Гласове: 494
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930