Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2014 02:42 - Система на обучение. Ченълинг.
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 2322 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 16.08.2014 02:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 

РАЗГОВОРИ С ЛУЦИФЕР. Част 30

 

Система на обучение. Ченълинг.

 

Прието от СЕлена

 

Забележка от преводача: Въпросите на СЕлена (провеждаща разговорите) са с наклон!
Отговорите на Луцифер – са с нормален шрифт – абзаците започват с пауза навътре
 

 

Аз бих искала да попитам за курирането (ръководенето, управлението) отгоре. Има ли пряко кураторство на хората отгоре (свише) или всеки сам избира за себе си учители ако поиска това?

Процесът на обучение е възможен единствено по взаимно разбиране. Защото няма нищо отделно. Вие, хората преминавате сега безпрецедентен опит на въплъщение в плътността на тримерния свят и вашите откривания на себе си, вашите реакции – това е безценния опит за всички тези, които сега се намират в тънко материалната сфера. Затова и обучението е взаимно. Може да се направи аналогия с мащабите. Когато човек гледа в далечината, то той вижда единствено общите контури, но затова пък той има по-голям обхват на видимост и той може да види всички обекти, които попадат в неговата зона на видимост. Друг човек, който се намира в близост до конкретен обект, виждан и от първия човек, може да разгледа обекта далеч по-детайлно, но не може да види цялата перспектива, той може да види само близко стоящите до него обекти. Кой притежава по-голямото виждане (визия) и по-правилното? И двамата. Само че от различни гледни точки. Вие трябва да възприемате себе си като изследователи на детайлите, вие храбро сте се съгласили на тази важна част от обучението на всички в мирозданието.

Затова и цялата учителска система е заинтересована за получаването от вас, от всеки един от вас, на знанията за опита на потапянето (навлизането) в плътната материя, в опита на потъването в илюзията, за опита на изследването на творческите възможности на частиците на Бога. И затова уроците стават уроци за всички. И затова и цялата информация за опита на всеки един от вас се записва в системите, които вие наричате Хроники на Акаша и се използва от цялото мироздание за обучение и развитие.

Ти не каза нищо за кураторството. Когато човек се въплъщава, на него от по-рано ли му се определя куратор на по-високите нива или не?

Когато ти постъпваш в някакво училище или ВУЗ, ти можеш ли от по-рано да знаеш, какви учители или преподаватели ще преподават в този ВУЗ или училище? И по нататък според твоите изяви на своите предпочитания, на своите интереси, ти самата си в правото си да се обърнеш към всеки един учител по собствен (свой) избор и да помолиш за помощ в обучението си по този предмет, по който в теб има повече предразположеност или интерес. Затова и учителската система съществува и е отворена за всички желаещи. Достатъчно е просто да изразиш намерение, желателно е на глас, но може и мислено, за това, какво именно (точно) всеки един от вас иска да изучи, какво иска да узнае и на какво иска да се научи. Ако дори и резултатът не дойде мигновено, то висшите сили задължително ще намерят начин как да отговорят на това запитване, под каква форма да поднесат знанието. При това даже и формата на обучение също ще бъде избрана отчитайки особеностите на ученика. Не всички хора все още са готови да приемат информацията от тънките светове. Но ако се изрази такова намерение, то това задължително ще се случи. Вашето обучение се осъществява непрекъснато. Цялата учителска система се намира, образно казано, редом (около) всеки един от вас. Учителите (учителската система) като внимателни наставници очакват, кога техните птиченца (пиленца) ще започнат да правят първите си опити за летене, за да могат да ги поддържат и да им се порадват.

 

А кураторството на цивилизациите? Има ли си всяка цивилизация свой куратор на тънките планове сред по-високите същества?

Какво имаш предвид ти под това понятие?

 

Това, че има някаква същност, която може би отговаря за правилното развитие на цивилизацията, помага й, насочва я, отговаря за нея пред по-високите структури на мирозданието, напътства я, обучава я и я съпровожда по време на целия период на нейното съществуване.

Ти имаш предвид изградена система от задължения, поставени от някой отгоре задължения по съпровождането. Но кой може да поеме върху себе си такава отговорност? Можеш ли да отговаряш за своето дете, ако то притежава пълна свобода на волята? Ти можеш да го наблюдаваш (да се грижиш за него), да се опитваш да му подсказваш нещо, да отговаряш на неговите въпроси. Ти можеш да изразяваш свое мнение, да се опиташ да го предупредиш. Ти дори понякога ще тъгуваш, ако то прави понякога грешки, така както ти си мислиш и да го утешаваш, ако то страда или тъгува. Ти ще го лекуваш, ако то боледува, и ще го вдъхновяваш, ако то изведнъж загуби вяра. Може ли това да се нарече кураторство? Може би и да. Но никой, никого не задължава да бъде куратор на тази или онази цивилизация, на тази или онази личност. Всеки встъпва в играта с определените в нея зададени условия. И всеки може по свое желание и според своите възможности да бъде помощник на другия.

Учителската система – това е доброволен конгломерат от същности, избрали служенето на вас, избрали ролята на ваши наставници, на такива, които вас ви вдъхновяват и ви обучават.

 

Тоест, ако някой и учителите изведнъж си помислят и напуснат учителската система, то за това (след това) не следва нищо (няма последствия)?

Когато на теб ти дадат да решаваш някакъв тест, под формата на това да отговориш на определени въпроси или тест по преминаване на най-голяма траектория на движение по карта, и ти преминаваш този тест, то след завършване на процедурата на теб ти показват твоите грешки или ти показват други оптимални пътища и възможности. По този начин ти преминаваш обучение например за шофьор на автомобил. Разбира се, всеки един водач може да премисли и да не изучава определен конкретен маршрут, но ако все пак той иска да изучи целия град, той така или иначе, рано или късно ще се върне към изучаването на този маршрут. И това ще бъде неговото по-израснало, осъзнато решение, негов избор – нужен ли му е на него този маршрут или не. Трябва ли му или не това знание. Затова вие трябва най-накрая да разберете, че няма система за наказание за пропуснатото (за „погрешното”). Тази парадигма отдавна си отиде в миналото. Тя се използваше при обучението ви в началното, почти в бебешкото (младенческото) ви състояние, когато неправилните ви крачки от гледна точка на енергийните процеси, биха могли да ви доведат вас самите към много сериозни нарушения на вашите енергийни тела и субстанции. Но сега, тези от вас, които са готови вече осъзнато да избират своя път, сериозно да се обучават в школата на творенето, трябва да разбират, че никой заради вас няма да изучи (научи) уроците и никой няма да ви даде на вас просто ей така „коричка” ( в смисъл хартийка, бележник) за завършването на Школата на Боговете. Затова, защото, когато вие бъдете освободени (завършите) от тази школа и бъдете въведени във възрастния свят, в света на творенето, то там вашите ненаучени уроци могат изключително сериозно да навредят на вселената и на мирозданието в този смисъл, че вие създавате конструкции, които след това на твърде много същности ще им се наложи да ги неутрализират.

Вашето обучение в тримерността и в школата на творенето прилича на крачки в тресавище. Представи си, че пред теб стои блато, което трябва да бъде преминато, за да се движиш напред. И никой не знае, какво го очаква след всяка една негова крачка. Може да си седите колкото си искате пред блатото и да очаквате неизвестно какво, може да теоретизирате по повод съдържанието на водата в блатото и местоположението на тресавищните места, може да тренирате по брега техники за ходене по блато. Но рано или късно ще ви се наложи да прекрачите в това блато, защото иначе няма как да преминеш по нататък. И всяка една крачка на всеки един от вас, които усвояват този блатист участък става безценен пример в обучението на всички други, за преминаването им през тези места. Блатото може и да ви претегли (да ви удави), ако правите неверни крачки. И естествено на брега, от „другата страна”, са тези, които се опитват да ви помогнат със съвети, но да се движите ще ви се наложи на вас самите. И колкото по-добре вие усвоите техниката на преминаване през тресавището на тримерния свят, през тресавището на илюзията, толкова по-леко ще бъде за тези, които ще вървят след вас.

         Ако вие осъзнато сте решили да се обучавате в школата на творене, в Школата на Боговете, кой по твоему трябва да носи отговорността за вашите ненаучени уроци? И в какво точно трябва да се състои тази отговорност? Единствено в едно – докато вие не преминете изцяло ( с всичко което е необходимо) всеки един клас, вие няма да бъдете преведени в следващия (няма да преминете в следващия). Точно така е и устроено всичко. За да преминете в четиримерността, не са достатъчни теориите и разказите за нея. На вас ви е необходимо да намерите в себе си и да отворите границите на четиримерността и тогава вие ще може да се докоснете с границите на четиримерността на мирозданието.

 

         Тогава аз искам да попитам за ченълинга. Ченълингът конкретен контракт до въплъщаването ли е или всеки един може да открие в себе си тези възможности? Отговорен ли е канализиращият за тази информация, която той получава и по какъв начин той отговаря за нея? Наистина ли тъмните същности се опитват да завладеят ченълите, за да предават през тях лъжлива информация?

         Нека да започна с последния въпрос. Какво означава това лъжлива информация? Ако ти виждаш в облаците платноход, а някой друг вижда ангел, то коя информация е правилна и кой оценя нейната правилност? Има множество видения и интерпретации на световите потоци във вселената. Всяка същност изкривява и пречупва през себе си Божествената светлина по своему. Затова няма смисъл да говорим за правилна или лъжлива информация. Може единствено да се говори за степени на пречупване на Божествената светлина. Но по какви мерки може да се съди за повече или по-малко точно пречупване на Божествената светлина и кой може да съди за това, когато всеки изкривява и пречупва? Ако вие искате да се отнасяте здраво (силно, точно) към някаква информация от позицията на възрастно (знаещо), творящо същество, вие трябва да разбирате, че няма информация която да не изкривява. И вие може да намерите в купищата информация, която сега се спуска към вас по различни канали, тази, която на вас ви е интересна и по-близка именно за това, че вашият коефициент на пречупване е достатъчно близък с коефициента на пречупване на този, който озвучава тази информация. Това чисто и просто ви говори, че вие с този ченълер (ченълер – който осъществява ченълинга) по нещо си приличате, при вас има общо възприемане. Вие виждате примерно нещата така както и той. Но това не означава, че именно неговото видение (визия, виждане) е правилното, истинното. Какво е това истинно виждане в света, където всичко – това си е просто Божествена светлина, странстваща безкрайно и отразяваща различни форми пак (също така) създадени от нея?

         Затова, всеки един от ченълерите просто изпълнява своя задача – да се постарае да пречупи Светлината на Бог по свой начин и да разкаже за това пречупване. Ако говорим за контракт (договор), то вие възприемате това пак като някакво подписано задължение, в което има точки за наказание в случай на неговото неизпълнение. Това категорично не е така. Вие се съгласявате да участвате в играта: аз съм контактьор. Ако играта ви увлича, ако вие осъзнато приемате да я продължавате, то вие приемате условията на тази игра, защото вие сте влезли да играете в нея. Нима ако в играта някой не бъде допуснат до по-високо ниво и на него му се предлага да премине съответното ниво отново, това се нарича наказание или възмездие за грешки? Това е просто игра. Какви задължения е длъжен да даде контактьорът, когато той сключва договор (контракт) за контактьорство: да предава само истината? А какво е истината? Коя (на кого, чия) истина е повече истина? Чия истина е по-истинна? Кой определя сферата на истинност/ за да може да се осъществи това изискване ще бъде необходим специален щат от тънкоматериални същества, които ще трябва да разглеждат в най-големи подробности информацията на всеки един контактьор и да извеждат в нея отклоненията от някакъв си, определен от някого си канон на истината.

         Има милиарди пътища към Бога. Кой от тях е по-истинския? Те всички са истинни в този смисъл, че всички те вървят към Бога, дотолкова, доколкото други посоки (направления) не съществуват.

         Затова контактьор – това си е просто форма на обучение. В класа на обучение по творене се отделя факултативна група, която иска да се обучава чрез ченълинг. Някои пък искат и предпочитат четенето на книги. Някои искат всичко веднага да го преминават на практика. А някои искат да побеседват с други участници в процеса. Това си е просто форма на обучение. Ти първоначално, още до своето въплъщение си си избрала тази форма на обучение, ти даже тук вече си дошла като контактьор и ти можеш да си спомниш много от случаите, когато към теб е постъпвала информация, чисто и просто ти самата не винаги си успявала да се провреш през илюзията на отделеността и парадигмата на безпомощността на човека пред Божествените сили. Но ти си го направила. Но дори и сега вече всеки един от вас може да помоли за такава форма на обучение. И винаги ще се намерят желаещи да ви разкажат на вас за своето си виждане на истината, за своето си пречупване.

         Всъщност около вас през цялото време се намират маса същества, които наблюдават вашето развитие като в сериал, като в някакво захващащо те зрелище. Има учителска система, която си е поставила доброволната задача за помощ на всеки един от вас, но естествено ако вие изразите такова намерение. Докато тези от вас, които все още се страхуват да отворят в себе си слушането (чуването) на Бога отвътре в себе си, те четат други контактьори и по този начин преминават този тип обучение.

         Самата ти си свободна да вземаш решения за това, трябва ли да предаваш тази информация, която ти получаваш, с която ти се опитваш да се обучаваш по нататък. Всеки един контактьор – това не е канал за насочване на маси от други хора. Кой може да поеме върху себе си отговорността и правото за избор на друг човек? Всеки контактьор – това е просто този, който е избрал своето обучение да преминава по този начин. И ако ти си избрала решение да споделяш тази информация с други хора, то това също е твое изконно право. По нататък информацията сама ще си намери своите адресати. Сама ще бъде притеглена или отблъсната по закона на подобието. Тъй като информацията – просто някак си като че ли е по определен начин оцветена, все едно маркирана някаква енергия, която няма как да бъде притеглена към този, който не я иска.

         Когато човек задава въпрос в пространството: какво е това Бог? Към него идват множество отговори, множество пречупвания за истината за Бога, и той САМ избира този отговор, който него го удовлетворява или задава нови въпроси. Защото на този, така както и на всякакви други въпроси, съществуват толкова отговори, колкото има форми на Бога.

 

         На мен много често ми говорят, че контактьорството това не е мое развлечение, а е мой контракт (договор) и аз съм длъжна да го изпълня. Също така и ми говорят за това, че на мен ще ми се наложи да отговарям за това, ако аз съм изкривила информацията, а много от хората са я приели като истина. Това така ли е или не?

         Всеки сам избира своя път. Ти избираш път чрез радост, а не чрез състрадание. Ако ти си избрала пътя чрез радост, то всички обстоятелства по твоя път трябва да бъдат радостни до тогава, докато ти не избереш, да кажем, пътя на усърдното служене, или пътя на отговорност за ума на хората. Разбираш ли? Всеки сам е свободен да избира системата на своето си обучение. Ти – отиваш в класа на радостта, там, където учителите знаят методики на обучение чрез радост. Други избират школата на камшика и мъката по някакви си причини. Може би защото не знаят или не вярват в друг метод на обучение. И там към тях ще се прилага системата на наказания и поощрения. Но това ще бъдат същите тези учители. Просто те се отнасят с уважение към избора на ученика, към неговия избор на способите му за обучение. Важно е да се разбере, че всеки се обучава сам и при това обучава едновременно другите.

         Опитът на всеки един не представлява правилен или неправилен опит. А представлява единствено още един записан за всички опит, от резултата от който може да се възползва всеки един желаещ. Няма единна непоклатима (непоколебима) система на обучение, възможни са всякакви варианти на обучение, всичко, което вие можете да си въобразите или да си пожелаете. При някого информацията постъпва чрез картите Таро, при някого – чрез пепелта, при някого – чрез игрални кости, при някого – чрез руни, и така нататък. Това е просто избор на метода на получаване на информация. Така както и откриването в себе си на магически способности. Някои правят това чрез ритуали и магически предмети. А някои разбират вече, че магически работи неговата воля, неговото намерение може да възпроизведе всичко това без използването на магически предмети и ритуали.

 

         Позволи ми да ти задам няколко въпроса, които задават другите хора. Сега много групи твърдят, че да се споделя знание – е забранено, ако на теб не са ти поставили въпрос. Това така ли е? Кой го е забранил? По какъв начин тогава да събуждаме близките си?

         Вие така и не щете да разберете, че няма нищо такова, което да бъде забранено. Аз разбирам, колко трудно ви е да осъзнаете това, дотолкова, доколкото вие твърде дълго време сте живели в системата на забрани и на наказания, създадена у вас. Всеки сам осъществява своя избор за възприемане и развитие на творението. Вие може да споделяте с когото си искате. А може и да не споделяте с никого. Резултатът ще бъде различен не заради това, че някой си бил установил закон за това кое може, кое е необходимо и кое не (не трябва), а защото всеки ваш избор – това е насочване от вас на енергия с определено свойство. И тази енергия по определен начин ще се отрази от другите призми на възприемане. С други думи, ако вие не искате с никой да споделяте, то това си е ваше право. Друг е въпросът, че ако вие не отдавате нищо, тоест вие с никого не споделяте, то това съвсем не означава, че на вас никой нищо няма да ви отдаде. Не е в това същината. Вие просто няма да можете да приемете това, което ви отдават другите. У вас, грубо казано, няма да има място където това да го приемете, дотолкова, доколкото вие сами се ограничавате и не отдавате части от себе си. Вие не създавате възможност за потоците на възвратна (обратна) енергия на другите към себе си. Вие не я приемате, самите вие не освобождавате в себе си място за новата енергия и т. н.

         Затова и този, който споделя информация, просто умее да пропуска през себе си потоци от различна информация, друг е въпросът, че има закон за ненамеса и не трябва да се налага информация. И аз не мога да ти разказвам на теб за това, за което ти не ме питаш. Когато ти или някой друг пита, то по този начин той се отваря, разрешава своя личен достъп до тази (такава) информация. И не е важно помислил ли е той това за себе си, задал ли е въпросът на глас или е написал на някого писмо. Поставеният въпрос винаги ще притегли, ще намери отговор.

         Що се отнася до това, как да будите близките си, то аз искам да кажа, вие за това да не се безпокоите. Ако някой от вас доброволно поема върху себе си работата да събужда близки, то това си е негов личен избор, и неговият избор, така както и изборът на всеки един от вас – е свещен. Но няма такива, които рано или късно да не се събудят, дотолкова доколкото процесът на обучение е вечен и формите на обучение-пробуждане – са милиарди. Освен това, някои от вас и сами не желаят да се пробуждат, тъй като на тях си им харесва тази илюзия, в която те пребивават. И всеки един, който се събужда, попада някак си вече в някакъв друг сън. Разбираш ли? Затова и няма такава всеобща задача – да се разбудят всички. Има избор на всеки един. И ако ти си се „събудила”, то това не означава, че това е резултат от работата на някого по твоето пробуждане. Това е резултат от съвкупността на избори, така както на твоите, така и на тези, които те обкръжават. При изборът на сценария на играта там е било заложено да се събудите на един от етапите на играта. И ако ти си се събудила, това не означава, че ти въобще не спиш и не виждаш сънища. Ти си се събудила в съня на друга реалност, от която също така можеш да се събудиш. Но такива реалности има милиарди, такива сънища и игри има толкова много, колкото всеки един сам от вас може да си избере.

         Пробуждането си е само факт от осъзнаването на това, че всичко, което става във вашите реалности, всичко което става във вашите сънища – това си е ваш личен избор, ваше осъзнато творение, а не решение на другите вместо вас. То (пробуждането) е осъзнаване на това, че няма кого да вините, а и дори на кого другиго да благодарите за това, което се случва, освен на самите себе си и на Великия наш Създател, който на всеки един от нас е дал свободата да твори и ни е дал на нас живот. А и благодарейки на Него, ние всъщност благодарим на себе си и на всички тези, които ни обкръжават. И благодарейки на себе си и на тези, които ни обкръжават, ние Му благодарим на Него дотолкова, доколкото всички ние сме просто Негови частички и всички ние – сме Той.

 

         Следващият въпрос. Имаше информация, че е направена смяна в духовната йерархия на Земята. Кой сега курира Земята? Какви са пълномощията на Яхве днес?

         Не е имало смяна на духовните йерархии. Просто достъпът до вашето обучение е разширен и на всички йерархии им е дадена възможност да въведат свои системи на обучение и да въведат свои представители в школата на обучение за творене.

         По повод курирането на Земята. Аз ти казах, че няма никакви твърди назначение на куратори от тези или онези цивилизации. Има доброволно служене. Земята, така както и по рано, ако може така да се каже, се курира от този, който преди вие наричахте Иисус. Но ако вие възприемате това като някое си върховно същество, което раздава команди и установява (въвежда) закони, то това въобще няма нищо общо. По скоро това е наблюдение с любов и мъдрост, с цел да се премахнат, да се защитят от грешки, да се помогне на тези, които помолят. По добре е това да не се нарича кураторство, а някак си може би – нещо такова като служба на доверието, където вие по някакъв единен телефон може да зададете всякакъв един въпрос, да поискате всякаква една помощ, да изразите всякакво едно пожелание. Вие ще бъдете чути (изслушани) и изборът на всеки един от вас ще бъде отчетен. Всички ще бъдат утешени и на всекиго ще му бъде оказана необходимата помощ.

         Що се отнася до Яхве, то той си е просто един от ангелите наблюдаващи развитието на вашата система. Сега той малко се е отстранил от активната си намеса във вашите работи и във въздействието си върху вас, дотолкова, доколкото е видял последствията от своите постъпки. Но пак дотолкова, доколкото милиони хора по навик продължават да се обръщат към него, като към Бог, той не може да напусне този си свой „пост” установен за себе си от самия него си, и няма да може да го напусне до тогава, докато остане и дори и един човек, който се обръща към него като към Бог. Той сам си стана заложник на своите си действия и сега съжалява за това. Но енергийните връзки няма как да бъдат спрени или разкъсани в един миг. Тогава, когато той успее да се развърже от вашите запитвания и връзката си с вас, той чак тогава ще може да се издигне на по-високо ниво според неговия избор. Сега той няма как да направи това. И точно в това и единствено в това и се състои законът на кармата. Следствието от твоите постъпки това не е наказание, а това са енергийните връзки, които ти създаваш, които могат да те задържат теб в определена ситуация, на определено ниво принуждаващо те да решаваш такива или други задачи, които трябва да се решат, за да се развържат тези енергийни зависимости. Точно това са и кармичните възли.

 

         Ти каза, че обучението е безкрайно. Това означава, че ние никога няма да завършим Школата на Богове?

         Точно така е, защото творението е безкрайно. И преминавайки всички нива, вие ще видите възможностите на по-високите нива на творене. И ще продължи Великата Игра на Творенето по нататък. Аз не мога да отговоря вместо Създателя, възможно е на определен етап Той да реши да прекрати този експеримент или да избере да започне нов, или да реши да вдъхне в себе си своите частички и да започне нов цикъл на себе си. За никого това не е известно. Но сега всички ние се обучаваме в тази великолепна школа.

 

         Но ако всички мои части се обучават едновременно на всички нива, то кога аз самата ще завърша обучението си в тези класове?

         Тогава, когато всички твои части се съберат в едно едино цяло в завършващия клас и като едно едино колективно творящо богоподобно, богоравно същество, започнат да творят свои си светове на възприятие и да обучават други ученици в Школата на Богове. И по нататък всички заедно, всички твои части, съединили се в единен бог-творец приемат съвместно решение да отиват по нататък, или да останат в качеството си на учителска система на тези нива.

 

 

         СЕлена

         10.08.14. 

Авторски превод: Иван Иванов
Отправка към оригинала:
http://espavo.ning.com/profiles/blogs/30-1

image



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3184566
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3885
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031